ICF Brand Használati Útmutató
Az ICF nemzetközi weboldalán (www.coachingfederation.org) található meg a Toolkit-ek között a 2021 Brand Manual, mely az ICF brand (márka) használatának kereteivel és alkalmazási lehetőségeivel kapcsolatban segíti a tagokat a könnyebb eligazodásban.
Az ICF Global több mint 27 ezer tagot számlál, és 120-nál is több Chapter működik szerte a világon. Az ICF márka fenntartásához és építéséhez minden tag hozzájárulása szükséges.
Támogatásotok nélkül a márkanév koherens üzenete nem jutna el az ügyfelek, megbízók és leendő tagok csoportjaihoz. A márka világos, felismerhető és egyértelmű azonosíthatóságához a logó, a színek, a betűtípusok azonos használatára van szükség minden tag részéről. Mindannyiunk közbenjárásával tehető az ICF márka a coachingban egy erős és egységes „hanggá”.
Magyar nyelvű útmutatónk segít benneteket, hogy egy rövid kivonatban eligazodjatok a leírt Használati Útmutatóban, továbbá, hogy célzottan tudjatok a teljes angol nyelvű anyagban az aktuális témák között keresni számotokra szükséges információkat.
1. Brand Identity Guidelines – Brand Azonosság Irányelvei
Az ICF logó használatára csak azok a magánszemélyek hivatottak, akik tagjai az ICF nemzetközi szervezetének.
A brand(márka) használata során ügyelni kell:
- az ICF logó helyes megjelenítésére,
- a stílusára,
- betűtípusra,
- a hivatalos logo alkalmazására (csatolt dokumentum tartalmazza a helytelen logo-kat).
Színes ICF logót itt tudtok letölteni, fekete-fehér logót ide kattintva találtok letöltésre. További logó használati lehetőségeket találtok, a 7. oldalra lapozva.
A 8. oldalon találtok példákat a logó nem megfelelő használatára.
Logó használattal kapcsolatban következő kapcsolaton kérhettek segítséget: icfpr@coachingfederation.org, illetve itthon kommunikacio@coachingfederation.hu.
2. ICF Credentailed Coach Logos – ICF által hitelesített Coach Logók
Minden, ICF által minősített coach (ACC, PCC, MCC) használhatja az ICF Credential logót.
A Credential logó külön kérésre beszerezhető Emily Allen-nek írt e-mailen keresztül: Emily.Allen@coachingfederation.org.
A logón kívül igényelhető Icon is, mely alkalmazása kizárólag névjegykártyákon vagy más, kisméretű helyeken megengedett. Az ICF Credential logót a 10. oldalon tekinthetitek meg.
3. Brand Colors – Brand Színek
Az ICF azonosító egy 2 színű grafikai ikon, mely minden lehetséges esetben meg kell, hogy jelenjen.
A két szín a kék és arany.
Színkódok
Kék: Pantone 072
Arany: Pantone 1375
A kék aránya százalékosan nem lehet több, a megengedettnél. Arányok, tovább információ a 11. oldalon.
A 12. oldalon javasolt betűtípusokat találtok a különböző ICF brand-el ellátott írott és nyomtatott anyagok készítéséhez.
4. ICF Member Guidelines – ICF Tagok Irányelvei
ICF tagkánt befolyásolhatjuk az ICF brand sikerességét, hogy elérjük az azonnali hitelességet az üzlet számára.
ICF Global Logo használata: a tagok használhatják a weboldalukon, névjegykártyájukon és mint marketing anyagokon, mindaddig, míg az ICF Global tagjai.
Sablonok és eszközök: katalógusok, szórólapok változatos lehetőségét a 19. oldalon találtok.
Kérdés, kérés esetén állunk rendelkezésetekre.
Építkezzünk együtt!