Direkt kommunikáció és tudatosság létrehozása

Előfordult már veled, hogy dilemmáztál azon, hogy némely észrevételed, megérzésed hogyan oszd meg úgy az ügyféllel, hogy az a tanulását, tudatosodását szolgálja, ugyanakkor véletlenül se legyen kritika? Ha igen, gyere, ezen a workshopon a direkt kommunikáción keresztül nézünk rá a tudatosság létrehozásának esszenciájára: saját élményen keresztül dolgozzuk meg, hogy a folyamattal, ügyféllel kapcsolatos intuícióinkat, észrevételeinket, gondolatainkat hogyan érdemes megosztani coachként az ügyféllel, illetve hogyan nem. Milyen intervencióink számítanak ICF kompetencia szintjén direkt kommunikációnak, melyek nem? Hogyan leszünk kongruensek és hogyan észleljük, illetve kezdünk-e valamit az ügyfél esetleges inkongruenciájával? Válaszok a workshopon.

van der Meer Gabriella, PCC 

Üzleti/vezetői coach, tréner, teamcoach, facilitátor, coach képző

Lendületes, ezzel együtt „türelmes hajcsárként”  motivál, ha az ügyfelektől visszacsatoláskor azt hallom „nem gondoltam, hogy képes leszek erre”, vagy ha látom, hogy elindul egy változási folyamat, ha sok idővel a folyamat után is tapasztalható a maradandóan elért változás. Ennek érdekében folyamatosan fejlesztem tudásomat és teszek saját „karbantartásomért” is.

www.fejlodescoachinggal.hu