Mit kezdjek a coachinggal HR-esként?

Vége a nyárnak, becsöngettek. A rekkenő hőséget egyre többször váltja fel a hűvösebb, nyirkos idő. Néhány fán, már megjelentek a sárgás pettyek, bepöndörödik néhány levél, készül a természet az álomra. De nem mi! Tartalmas ősz áll előttünk. Az ICF Magyar Tagozatának célkitűzése a hazai coaching kultúra fejlesztése, a coaching professzionális szakmaként történő elismertségének elősegítése. A […]

Vége a nyárnak, becsöngettek. A rekkenő hőséget egyre többször váltja fel a hűvösebb, nyirkos idő. Néhány fán, már megjelentek a sárgás pettyek, bepöndörödik néhány levél, készül a természet az álomra. De nem mi! Tartalmas ősz áll előttünk.

Az ICF Magyar Tagozatának célkitűzése a hazai coaching kultúra fejlesztése, a coaching professzionális szakmaként történő elismertségének elősegítése. A fenti célkitűzés érdekében nemcsak magunkon, coachokon szeretnénk dolgozni, bár nagyon szeretjük a közös programjainkat, tapasztalatcserét a tagjainkkal. Ahhoz, hogy a coaching megítélése fejlődjön, nemcsak professzionális coachokra van szükség, hanem értő megrendelőkre, ügyfelekre is. Idén már harmadik alkalommal szólítottuk meg a hazai HR szakmát egy nagyszabású szakmai rendezvénnyel, harmadszor rendeztük meg nagy sikerrel a HR Brand(em) konferenciát.

Sokan eljöttetek, rengeteg cég, és HR vezető osztotta meg kis körökben a legjobb gyakorlatait, tapasztalatait. És ami még örömtelibb volt számunkra, az a sok ajánlás, amivel a Ti ismerőseiteket, ügyfeleiteket invitáltátok a konferenciára. Szeretnénk hinni, hogy erősödik a bizalom coach és coach között. Azon leszünk, hogy ez a folyamat tovább erősödjön, mert csak így lehetünk hitelesen jelen a hazai coaching piacon.

A piacon, ami köszönhetően a sikeres kis és középvállalatoknak, folyamatosan bővül. Új ügyfelek jelennek meg, akik számára a coaching valami kíváncsiságot keltő, érdekes, biztató valami. De ennél gyakran nem több. Ebből adódóan nemcsak a pályakezdő fiatal kollégáink, hanem a coachinggal most ismerkedő ügyfeleink is támogatásra, biztatásra és az ismereteik bővítésére szorulnak.

Idén októberben elindítunk egy programsorozatot, ami kifejezetten azoknak a vállalati vezetőknek, HR szakembereknek szól, akik most kezdik (vagy tervezik) bevezetni a coachingot a szervezetükben. Akik számára még nem világos, hogy hogyan érdemes kialakítani egy állandó coaching szolgáltatói kört (coaching pool), hogy mit érdemes megkérdezni egy coachtól egy ismerkedő beszélgetésen, vagy egyáltalán mit jelent az a három betű (ACC, PCC, MCC) a coach neve után.

A programsorozattal kapcsolatban érdeklődhettek nálam a titkar@coachfederation.hu e-mailen.