ICF Brand Használati Útmutató

 

Az ICF nemzetközi weboldalán (www.coachfederation.org) található meg a Toolkit-ek között a 2017 Brand Identity Manual, mely az ICF brand (márka) használatának kereteivel és alkalmazási lehetőségeivel kapcsolatban segíti a tagokat a könnyebb eligazodásban.

 

Az ICF nemzetközileg több mint 27 ezer tagot számlál, és 120-nál is több Chapter működik szerte a világon. Az ICF márka fenntartásához és építéséhez minden tag hozzájárulása szükséges.

 

Támogatásotok nélkül a márkanév koherens üzenete nem jutna el az ügyfelek, megbízók és leendő tagok csoportjaihoz. A márka világos, felismerhető és egyértelmű azonosíthatóságához a logó, a színek, a betűtípusok azonos használatára van szükség minden tag részéről. Mindannyiunk közbenjárásával tehető az ICF márka a coachingban egy erős és egységes „hanggá”.

 

Magyar nyelvű útmutatónk segít benneteket, hogy egy rövid kivonatban eligazodjatok a leírt Használati Útmutatóban, továbbá, hogy célzottan tudjatok a teljes angol nyelvű anyagban az aktuális témák között keresni számotokra szükséges információkat.

 
 

1. Brand Identity Guidelines – Brand Azonosság Irányelvei

 

Az ICF logó használatára csak azok a magánszemélyek hivatottak, akik tagjai az ICF nemzetközi szervezetének.

 

A brand(márka) használata során ügyelni kell:

  • az ICF logó helyes megjelenítésére,
  • a stílusára,
  • betűtípusra,
  • a hivatalos logo alkalmazására (csatolt dokumentum tartalmazza a helytelen logo-kat).

Színes ICF logót itt tudtok letölteni, fekete-fehér logót ide kattintva találtok letöltésre. További logó használati lehetőségeket találtok, a 7. oldalra lapozva.

 

A 8. oldalon találtok példákat a logó nem megfelelő használatára.

 

Logó használattal kapcsolatban nemzetközileg a következő kapcsolaton kérhettek segítséget: icfpr@coachfederation.org, illetve itthon chrenoczy.judit@coachfederation.hu.

 
 

2. ICF Credentailed Coach Logos – ICF által hitelesített Coach Logók

 

Minden, ICF által minősített coach (ACC, PCC, MCC) használhatja az ICF Credential logót.

 

A Credential logó külön kérésre beszerezhető Emily Allen-nek írt e-mailen keresztül: Emily.Allen@coachfederation.org.

 

A logón kívül igényelhető Icon is, mely alkalmazása kizárólag névjegykártyákon vagy más, kisméretű helyeken megengedett. Az ICF Credential logót a 10. oldalon tekinthetitek meg.

 

 

3. Brand Colors – Brand Színek

 
Az ICF azonosító egy 2 színű grafikai ikon, mely minden lehetséges esetben meg kell, hogy jelenjen.

 

A két szín a kék és arany.

 

Színkódok

Kék: Pantone 072

Arany: Pantone 1375

 

A kék aránya százalékosan nem lehet több, a megengedettnél. Arányok, tovább információ a 11. oldalon.

 

A 12. oldalon javasolt betűtípusokat találtok a különböző ICF brand-el ellátott írott és nyomtatott anyagok készítéséhez.

 

 

4. ICF Member Guidelines – ICF Tagok Irányelvei

 

ICF tagkánt befolyásolhatjuk az ICF brand sikerességét, hogy elérjük az azonnali hitelességet az üzlet számára.

 
ICF Global Logo használata: a tagok használhatják a weboldalukon, névjegykártyájukon és mint marketing anyagokon, mindaddig, míg az ICF Global tagjai.

 
Sablonok és eszközök: katalógusok, szórólapok változatos lehetőségét a 19. oldalon találtok.

 
Lehetőségetek van az ICF online áruházában ICF logóval ellátott promóciós anyagok beszerzésére is, mellyel saját üzleti lehetőségeiteket és a márkát is építhetitek. Az online áruház elérhetősége: http://coachfederation.org/shop.

 

 
Kérdés, kérés esetén állunk rendelkezésetekre. 


Építkezzünk együtt!